miercuri, 15 iulie 2009

Parfum de Trup


(intr-o camera, in semiintuneric, cu trei lumanari aprinse)
(doar ei)

Ea: Vreau ca dupa aceasta noapte sa stai in dreapta-mi si sa ne-mbatam amandoi cu parfumul cald al cafelei. Promiti? Vreau sa stam in halate si sa mancam impreuna o omleta, sa bem suc de portocale si...si sa imi spui "buna dimineata, iubito!". Imi promiti?
(el se lipeste de ea si-i spune calm "iti promit!")

Asupra lor cade arsita doboratoare a sarutarilor. El ii atinge sanul stang, il cuprinde in palma si se joaca usor. Ea se lasa-n ale lui brate calde, il iubeste, il simte....acolo....al ei.
Noaptea fierbe sub mangaierile lor, uniti in clipa pierzaniei. Ea geme, posedata de-a lui fiinta. Palmele lui ii cauta furibund trupul, carnea dulce. Sangele-i zvacneste clocotind.
Intunericul se rostogoleste asupra lor, lumanarile s-au stins si-n camera adie parfum hedonic.

(e liniste)
Ea: Iubitule, dormi?
El: Mmmnnn
Ea: Eu stau acum si-ti desenez trupul pe peretii acestia reci. Ah, scuza-ma, culca-te! Vorbim maine.
(ea il saruta tandru pe umar si adoarme zambind)

S-a luminat dar ei ii este frig. Se-ntoarce spre el ca sa-l priveasca dormind.
Dar, nu e nimeni.

7 comentarii:

  1. intrebare

    de ce nu el se trezeste singur

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am vazut scena, ea o visatoare, el un simplu profitor

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu l-am sarutat tandru pe umar azi-noapte.dar m-am trezit in bratele lui.

    da,nu i-am spus nimic de desene si lui ii era cald si mie-mi era numa bine

    RăspundețiȘtergere
  4. de obicei eu nu prefer cafea, suc de portocale.
    asa devreme nu dejunez,dar nu m-as arunca pe omlete si bacon rasucit cu un gagiu,as lua si eu un croissant cu dulceata de mango si portocale,ceva müsli
    ba,el a preferat si cafea si frühstück.
    da,am un halat galben banal pe care-l iubesc.n-am avut lumanari ,numai o fontita roz la neglije-ul meu ciocolaatiu de georgette etc etc ,el zambea ca-i super ''surprize pachet''

    eu sunt cea matinala si ii dau un bobarnac peste nas ''good morning,sir''

    RăspundețiȘtergere
  5. nu toate visele frumoase se indeplinesc,nu toate cosmarurile sunt reale...imi e dor,

    RăspundețiȘtergere