duminică, 28 decembrie 2008

Defibrilator


Am ucis…nici eu nu am stiut, azi am aflat…

Daca ai stii cat e de usor sa ucizi…

Nestiutorule naiv, te blestem, maturizeaza-te astazi!

Acum poti sa deschizi ochii cu care vei vedea pana cand iti vei ucide spiritul.

Nu e innourat afara, asa e lumea.


Liber, 220V, da-ti-va in spate…din nou, liber…ultima data, daca nu isi revine il declar decedat…

Astazi, 3 Decembrie 2008 subsemnatul constata moartea pacientului anonim, dupa ce a suferit un infart.


Dumnezeu sa te protejeze…


Mi-am promis ca nu voi mai pierde pe nimeni, nu mi-am tinut promisiunea.

Inca un cazut, nu a suportat adevarul crunt…pacat, vazusem ceva in el, o scanteie ce ar fi putut da nastere unui foc mistuitor, dar scanteia era slaba, sufletul era bolnav.

Oare iubea? Cred ca inca mai e ceva ce il tine in viata…

Da, uite acolo, in adancul inimii inca mai zvacneste incet…amintirea vremurilor de fericire nu-l lasa sa se stinga.

S-a stins…atat a fost…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu