duminică, 28 decembrie 2008

Nu Mai Sangerez


Viziuni macabre, profetii false, iluminari ce ascund intuneric...


Mai stau putin, vreau sa simt cum e sa planga cineva si sa ii simti lacrimile cum iti inunda corpul. Vino si tu, langa mine, in ploaie. Cum e? Simti lacrimile? Simti secretele ploii nocturne?

Apa e amara…

Preferam sa o stiu dulce, dar amagirea e doar o prelungire a suferintei.

Acum as vrea sa ninga, sa ninga atat de des incat sa nu pot tine ochii deschisi. Vreau sa fie frig, sa-nghete lacrimile ploii pe mine ca apoi sa le culeg si sa le ascund de toti.

Lacrimile sfintilor…urmele lor pe pamant.


Spala-ma! Adu un prosop! Sterge-ma!

Sunt plin de sange…

Sange amar, lacrimile ce-mi erau harazite de-atata vreme, in sfarsit mi-au murdarit hainele.

Distruge-le! Arunca-le-n flacari!


Acum sunt curat…

N-am purtat niciodata sangele altuia.

Credeam ca sunt curat, credeam ca nu-i al meu sange acela ce-mi umezea buzele.

M-am inselat, al meu era, din ochi curgea siroaie.

Nu mai sangerez. Nu mai am ce.

Profetul s-a inselat…


Stinge-mi lumina intunecata a rasaritului.

Cruta-ma astazi…chiar de nu merit iertare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu