marți, 30 decembrie 2008

Flori Albastre


Vino cu mine sa plutim in nori ca sa culegem micile flori albastre ale uitarii.

Nu vrei sa uitam totul?

Nu vrei sa ne trezim intr-o dimineata, sa ne uitam unul la altul si sa nu ne cunoastem?

Nu vrei sa ne-aflam pe taramuri necunoscute?

Ah, doar de-as gasi acele flori…niciuna nu seamana cu cealalta.

Trebuie sa stii sa-ti lasi amintirile printre petale si sa speri ca albina ce se va aseza pe floare le va duce departe de tine.

Si-acolo in stupul ei, amintirile tale vor fi facute miere amara, pe care tu nu o vei gusta niciodata.

Ce frumos ar fi…

Acum haide, haide sa visam la acele flori in timp ce stam intinsi in iarba calda si ne uitam la nori albi ca spuma laptelui.

Mi-am gasit floarea, mi-a fost alaturi atat timp…tu esti. In tine mi-am lasat amintirile si suspinele tineretilor.

Esti frumoasa sa stii…chiar si-asa impovarata de rodul sufletului.

Esti frumoasa…

Dar…cine esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu