sâmbătă, 11 aprilie 2009

Iubiti Conducatori


De-aici, de la geam, vad monstri.

Ei umbla rar, ei umbla greu

Si lasa-n urma cadavre sute.

Batranii sacri

Se-ascund de lumea-ntinata-n sange,

Lasand copiii luptele sa le duca aprig,

Fiindca a lor viata-i neinsemnata.

Prieteni, eu nu instig

Spre a trada ai nosti conducatori,

Caci ei sunt buni si ne iubesc,

Si sange varsat ei nu doresc,

Ci doar puterea miilor de sori.


Acum, prieteni, orologiul suna stins

Caci spre al sau sfarsit se-apropie rapid.

Spuneti-mi, va rog, doriti a trai prin lupta

Sau dorinta va e a muri insipid?

3 comentarii:

  1. m a dus cu gandul la ce se intampla in Chisinau ,sau chiar asta era scopul?

    RăspundețiȘtergere
  2. e pentru toate regimurile "democratice" care au existat pana acum

    RăspundețiȘtergere
  3. septimia ( un alt blog ) e la mine in oras pentru a da olimpiada de latina .si mi- a zis ca cineva imi transmite salutari.daca de tine vorbea ( acea persoana cu poezii frumoasa,dar putin macabre ) iti multumesc frumos :*

    poeziile tale imi plac asa cum sunt.in stil lugubru :d

    iti transmit si eu salutari moldovenesti :-"

    RăspundețiȘtergere