miercuri, 21 ianuarie 2009

Cetate de ganduri stricate


Cetate de ganduri stricate

Porti largi a inchis catre noi

Balauri imensi si mii de strigoi

Urla dincolo de zabrele otelite.


Dar zidurile incet incep a ceda

Si monstrii dau sa iasa in tine

Sa roada din oase si din mine.

In sufletu-ti locas de inima fada


Mi-am gasit linisti morbide

Si-am inceput a canta demoni,

Monstri si suflete de gemeni.

Dar acum ascunzisul ma ucide.


Pereti-i din sange se surpa in mine

Atriile otravite ti-au fost, cu soare

Si se opresc din a mai darui suflare.

Sufocand suflet crescut in vene.


Scapare din mormantul de atrii nu am

Vampirii sufletului distrug creatia,

Imi ard sufletul si gandul, imi ard temelia

Si-mi asaza trupul in cavoul unde te chemam


In vremuri trecute, pe cand traiam in noi,

Printre plamani si mii de nescrise foi.

2 comentarii:

  1. imi place caracterizarea ta, imi place muzica pe care o asculti, autorul meu preferat e Eliade, iar articolele tale sunt...mai mult decat faine!'Vampirii sufletului distrug creatia"...imi place tot!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez mult cuvintele tale. Inseamna mult ptr mine.

    RăspundețiȘtergere