luni, 19 ianuarie 2009

Petale


Petale de trandafir ti-am asternut in camera ieri

Le-am daruit magie-n parfum, dulci chemari,

Trandafir simtit si respirat dupa al tau chip,

Doine de spini sangerii si cantec de nisip.


Petale de trandafir ti-am asternut astazi pe pat,

Din surd somn al fiintei, in taina le-am presarat

Si zac neauzite pe a ta patura de patimi impovarata,

Asteptandu-ti venirea mistica cu pasi gingasi de fata.


Petale de trandafir ti-am asternut pe buze acum,

Le-ai risipit dintr-un singur fum de tigara amara,

Neinsemnate ganduri rasfirate-n colbul din drum.

Vant napraznic le loveste neincetat, intr-o gara.


Petale de trandafir ti-am asternut pe catafalcul gol,

Fara regret, fara farama de lacrimi dornice de piele,

Am ras in gand si m-am indepartat cu pas domol,

In mana tinand o inima ce plange dincolo de perdele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu