duminică, 25 ianuarie 2009

Lumini


Paduri adanci, intunecoase, dau nastere

Umbrelor violente ale imaginatiei noastre,

Ne-nfioara simturile si sudori reci ineaca

Pielea zgariata de unghii, scoase din teaca.

In jur, lumina se-ascunde de dorinta sufletului,

Iar sunete zgariate inchid asteptarea timpului.

Oh, secunde maiestuoase ce zburati in taina

Luati-mi totul si imbatati-l cu sunete de doina

Si cufundati-l in secrete diurne si intr-o chemare nocturna.

Printre trunchiuri, corpu-mi e schilodit de trecut,

Cel care mi-a imbracat trupul in canturi de flaut

Si-n frunze aspre, adunate dintre mii de cioburi.

Prin labirint mi-am ratacit pasii, urmand fluturi

Ce zburda frenetic printre ganduri si flori de vara,

Acolo unde sufletul nu va putea nicicand sa piara.

Printre ramuri o lumina stinsa se zareste-n noapte,

Scaparea e aproape, dar viata din noi e departe,

Am pierdut-o intr-un sipot de parau de munte,

Pe cand visam la doruri ce ne-au fost furate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu